Sluit navigatie

Volledig geautomatiseerd verwerken van administraties

RoboticHUB is dé oplossing voor elk accountants- en administratiekantoor.

Bekijk onze oplossing

Het "State of the Art" platform.

Met onze nieuwe technologie kunnen administraties daadwerkelijk voor een uiterst lage kostprijs worden verwerkt, zonder tot extra automatiseringskosten te leiden. Alle posten worden op dezelfde wijze geboekt als voorgaande jaren. Volautomatisch. De uitzonderingen nemen we via een eenvoudig Q&A eenmalig door en passen deze aan in onze robot.

Wij ondersteunen elk type document (Word, Excel,  Pdf etc. etc.) en gebruiken de allernieuwste OCR- en verwerking technologieën. Dit in tegenstelling tot bestaande aanbieders. Zij converteren een document, terwijl wij tekst en content van ieder document kunnen extraheren en beschikbaar maken in UBL formaat. Zodra het in UBL beschikbaar komt (binnen milliseconden na het uploaden al), wordt er op basis van bestaande leveranciers, koppelingen gemaakt, historie bekeken, een grootboekrekening aan gekoppeld en een journaalpost gegenereerd.

Exact gelijk aan de werkwijze van vorig jaar, zonder fouten. Deze uploaden wij vervolgens in elk boekhoudpakket! 

En wij geven standaard een 99,95% SLA af voor de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van ons platform. Dit kan zelfs worden verhoogd naar 99,99%. Het platform werkt standaard near real time. Een bijkomstig voordeel is dat de geëxtraheerde gegevens direct ook beschikbaar zijn voor een klanten portaal, digitaal dossier, analyses en andere toepassingen.

SLA voor verwerking en beschikbaarheid platform: 
Als extra innovatie hebben wij machine-learning toegevoegd aan onze robot technologie. Daarmee wordt onze oplossing zelflerend. Een document wordt zo altijd herkend en juist verwerkt! Wij durven dan ook een SLA af te geven van 92% juiste verwerking! 4% zijn onduidelijke- of verkeerde scans, de overgebleven 4% boeken wij in samenspraak met de accountant (eenmalig, want daarna gaat het automatisch!!). Wij durven de verwachting uit te spreken dat we na 1 jaar converteren, medio 2018, met 50.000 administraties op een percentage komen van zo rond de 95%. 4% slecht- of onleesbaar blijft, en 1% uitzonderingen waarover onze back-office altijd overleg zullen moeten houden. 

Onze manier van samenwerken is uniek en maakt het verschil:

  • ondernemer digitaliseert zijn gegevens en upload deze naar zijn eigen email adres b.v.: kvknummer@robotichub.nl
  • binnen enkele minuten zijn alle documenten verwerkt door onze robot
  • die worden vervolgens geüpload in het bestaande boekhoudsoftwarepakket van de accountant
  • tegen een verrassende (lage) prijs!


Er is dus niets wezenlijks veranderd. Al het eentonige, repeterende werk bulkwerk wordt door onze Robot gedaan en de accountant verricht alleen nog maar werkzaamheden waar toegevoegde waarde in zit. 

Ieder softwarepakket wordt ondersteund. Wij streven ernaar de koppeling / export zoveel als mogelijk automatisch te laten gebeuren. Hiervoor hebben wij een roadmap gemaakt. We zijn overigens nog geen pakketten tegen gekomen waar onze Robot niet mee praat. 

IJZERSTERK!
Ons enthousiasme is grenzeloos. Want eindelijk staat de branche op een belangrijk keerpunt. Niemand kan plezier hebben in het overtypen van facturen. Dat levert geen meerwaarde op. Dat was een noodzakelijk kwaad. We hebben best veel te delen met onze (toekomstige) klanten.

Meer weten?

De geïntegreerde oplossing

Het gaat niet om de keuze van het boekhoudpakket. Dat heeft u allang gedaan.

Het gaat erom de kostprijs van uw dienst te verlagen. Meer specifiek het proces van het boeken van de administratieve documenten. Het automatiseren van deze dienst is wat RoboticHUB doet! U houdt gewoon de door u gebruikte pakketten en daaraan gekoppelde jaarrekening- en aangiftesoftware. Wij boeken jaar in jaar uit alle administratieve documenten precies zoals u al jaren doet. Boekt u uit de bank. Helemaal prachtig. Wij doen dit volledig geautomatiseerd op dezelfde grootboekrekeningen als u dat vorig jaar deed. Alle documenten gaan uiteraard in een digitaal archief.

En dat hoeft echt niet veel geld te kosten. Onze robot werkt 24/7, dus 8.736 uur per jaar.  

De volgende stap is om deze data voor uw klanten te analyseren. Als het mogelijk is om in plaats van nu enkel de totale omzet per maand beschikbaar te hebben, met ons platform via een kassakoppeling de omzet op artikelniveau per dag in te lezen, dan zijn de mogelijkheden voor data-analyse voorhanden. Ook daar helpen we u graag verder mee.

Demonstratie aanvragen

Er valt veel over RoboticHUB te vertellen en nog veel meer te laten zien. Vraag daarom een verhelderende demonstratie aan.

Aanvraag verzenden

Contact + aanmelden nieuwsbrief

Energieweg 4
3641 RT  Mijdrecht

Telefoon algemeen: 0297 - 25 00 62
Telefoon sales: 0297 - 22 77 02
Telefoon support:
 0297 - 22 77 03
E-mail
 info@robotichub.nl

Scroll naar boven